Spodaj smo vam pripravili nekaj splošnih vprašanj, ki so nam jih že zastavili naši uporabniki. Vprašanja bomo redno dodajali in tudi nanje odgovarjali da bi vam ta tema že čimbolje pomagala razložiti več informacij o storitvi Entro.
Kaj je Entro?
Entro je spletna storitev, namenjen
podpori in pokrivanju vseh poslovnih procesom malih in srednje velikih
podjetij. Omogoča hiter in natančen pregled poslovanja podjetja iz
kjerkoli in kadarkoli. Za pričetek uporabe ne potrebujete drage
infrastrukture vendar le preprosto informacijsko napravo (prenosni
računalniki, tablični računalniki, modernejši mobiteli,..itd) in dostop
do spleta.
Prednosti uporabe poslovno informacijskega sistema v vašem podjetje so:
| večja preglednost poslovnih procesov,
|
| zmanjšanje stroškov računovodstva,
|
| evidenca dostopna 24ur na dan, 7 dni na teden od kjerkoli,
|
| preprosta integracija s spletno stranjo in spletnimi trgovinami Entro,
|
| enostavna širitev poslovanja v tujino
|
| možnost integracije s spletnimi trgovinami drugih proizvajalcev
|
Še danes naročite pakete Entro in zmanjšajte stroške poslovanja vašega podjetja.
Kateri paket je najprimernejši zame?
Vsi paketi Entro so oblikovani tako da vam ponudijo enostavne dobre rešitve. Če nimate ideje kateri paket je pravšnji za vas pokličite naše stokovnjake in z vesljem vam bodo pomagali izbrati pravega. V primeru izobra paketov EntroMini in EntroMidi je možna nadgradnja kadarkoli.
Kako vem ali je Entro prava rešitev za moje računovodsko poslovanje?
Zelo preprosto. Entro je nadgradnja zelo uspešnega spletnega portala potninalog.si in je oblikovan po podbnem in enostavnem konceptu. Prednosti našega programa so predvsem v enostavnosti uporabe in smselni postavtvi elementov znotraj programa.
Kako naročim Entro pakete?
Entro pakete lahko naročite preko telefonske številke 030-221-133 ali preko elektronskega naslova info@entro.si
Kako in kdaj lahko začnem z uporabo?
Entro lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli vse kar potrebujete je le dostop do brskalnika, internetno povezavo in uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo prejmete po naročilu storitev, takrat prejmete tudi pogodbo v elektronski obliki, pogodbe natisnete in podpišete ter v dveh enakih izvodih in pošljete na naslov našega podjetja. Po prejetju vaše podpisane pogodbe bomo vaše uporabniško ime aktivirali in postavili spletno vizitko, katalog ali spletno trgovino.